2011. április 18., hétfő

Ismét itt.:)

Sziasztok!

Tudom bűnös vagyok, régen írtam nektek, de néhányatoknak a boltban említettem, hogy lakásátalakításban voltunk az utobbi 2 hétben és a laptopom a szekrény mélyére került! A lényeg, hogy már itt vagyok és mindjárt meg is osztok veletek egy isteni sütit, amit a hétvégén készítettem. Természetesen Update1.
(Gyorsan lefotózom nektek az utolsó két kockát belőle) :))
Up1 Aljnélküli túrós

Hozzávalók :
                                                                   0,5 kg sovány túró
7,5 dkg lágy Rama margarin 
2 evőkanál búzadara 
1 evőkanál  Master Mix (liszt)
2 evőkanál Up1 negyedkanál cukor
2 egész tojás 
fél csipet só :)
fél citrom héjja
negyed csomag sütőpor 
Tetejére :  1 pohár tejföl (Zott 12% a legjobb mert nagyon krémes), 1 evőkanál liszt, 1 tojás

Elkészítés: 
A hozzávalókat összekeverjük, közepes méretű kipapírozott tepsibe öntjük. 
A tetejére valókat kikeverjük, evőkanállal rácsurgatjuk és elsimítjuk a tetején. 
Forró sütőben közepes lángon szép pirosra sütjük. ( Kb. : 40 perc ) 

Tessék elkészíteni! Gyors, egyszerű, finom. :)

Jó étvágyat!

Dia 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése