2011. március 26., szombat

Az Én kedvenc süteményem :)

Sziasztok!
Hát itt van a várva várt házi babapiskótám, amit ígértem Nektek a facen is. Na és a belőle készült tiramisu, ez a kedvenc süteményem, imádom!!!!!
Kérlek benneteket, írjátok meg a véleményeteket, ha elkészítitek. :)
Elsőnek lássuk a babapiskótát!


Hozzávalók: 
4 tojás
csipet Update só
2,5 dkg Update Zero Cukor
12,5 dkg Update liszt keverék ( én a MAster mixet búzacsírás finomlisztel keverem, 0,5 kg Update liszt 0,3kg búzacsírás finomliszt )
Elkészítés:
A tojásfehérjéket a csipet sóval kemény habbá verjük. A végén hozzáadjuk az Update Zero cukor harmadát, és tovább verjük, amíg szép fényes nem lesz a hab.
A tojássárgákat egy másik tálban a maradék Update Zero cukorral habosra keverjük. Az átszitált lisztet és a kemény tojáshabot több részletben felváltva hozzádolgozzuk az Update Zero cukros tojáshoz.
A masszát habzsákba töltjük és sütőpapírral bélelt tepsire kb. 10 centis babapiskóta formákat nyomunk! A rudacskák végei ducibbak (én most kanállal tettem a tepsire, mivel ha tiramisu lesz belőle, annyira nem fontos a kinézet, úgyis kettétöröm és kávéba áztatom).
160 fokra előmelegített sütőben 12 perc alatt világos színűre sütjük.
Rácsra szedve hagyjuk kihűlni. Kb 10 db lett belőle.

Jöjjön a tiramisu, nyámm.:)


Hozzávalók: 
25 dkg mascarpone (Ne ilyedjetek meg, ez valóban egy zsíros sajtkrém, de ne feledjétek, a zsír a barátunk, és hát azt se feledjük, hogy úgysem esszük meg az egész tállal egyszerre) :)
3 dl kávé, én instantot készítek 1,5 evőkanál koffeinmentes instant kávét teszek bele
3 tojás
1 Dr.Otker rumaroma ( ilyen kis pici üveges)
1 evőkanál Update Zero Cukor
Az elözőekben elkészített babapiskóta
Cukrász kakaópor!!!

A tojásokat válaszd szét, majd a sárgákat a cukorral keverd ki! Öntsd hozzá a mascarponét, és egy fakanállal dolgozd krémmé! A tojásfehérjét verd kemény habbá, majd óvatosan forgasd bele a masszába! A kávéba önts bele az egész rumaromát, majd ebbe mártogasd bele a babapiskótákat! Én félbetörtem őket, úgy áztattam, mert a házi babapiskótába nehezebben szívódik bele a kávé, ezért lehet tovább a kávéba tartani. Rétegezd egy tálba kezdve egy kicsi krémmel, majd piskóda, krém, piskóta és krém. Végül a tetejére szórj kakaóport! Ha elkészült, fedd le a tetejét, és tedd hűtőbe legalább nyolc órára.
 Jó étvágyat!

Kellemes hétvégét kívánok, jó sütögetést!
 Dia







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése