2011. március 20., vasárnap

Borsó saláta ahogy Én szeretem.:)

Sziasztok!
Most így vasárnap este kicsit neki vetemedtem a blogolásnak, tudom már hiányoltátok a recepteket.:)
Tehát nézzük a borsó salit, ahogy én szeretem:



Hozzávalók:
25dkg fagyasztott borsó
4 dbUpdate virsli vagy csirkemelles vagy sima, mikor mit tudtok beszerezni nálunk
2 közepes fej hagyma
Update majonéz
1 kis doboz 12%-os tejföl
Update só,bors
olivaolaj

Elkészítés:
A hagymákat cikkekre vágjuk és kézzel szétszedjük rétegenként, ahogy a képen is látjátok a saliban! Majd egy tálba olivaolajat teszünk - nem túl sokat csak épp annyit, hogy legyen min üvegesre párolni a hagymát - majd ha a hagyma már összeesett beletesszük a borsót és együtt pároljuk tovább! Ízlés szerint sózzuk borsozzuk!
Majd a virsliket felkarikázzuk és hozzáadjuk az előzőekhez! Még egy kicsit pároljuk, hogy a virsli is átpuhuljon! Ha kész, az egészet egy salátástálba öntjük, bele az egy pohár tejföl és ízlés szerint majonézt nyomunk hozzá, és még kicsi sót ha szükséges.
Igazán akkor jó, ha egy éjszakát ,,érik,, a hűtőben! Na és persze egész nap büntetlenül fogyasztható, akár köretként, akár önmagában egy ,,nagy barna,, kiflivel.:)

Jó étvágyat kívánok: Dia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése