2011. június 20., hétfő

Pite!

Sziasztok!!!
Ismét régen írtam nektek, de mentségemre legyen,- néhányan már tudjátok is - hogy 47 nap múlva férjhez megyek.:)
Ma itthon voltam, és nagyon,megkívántam egy igazi, finom házi almás pitét. És elkészítettem, csak Up lisztel! Elöször féltem, hogy majd szétesik, meg minden, de végül az eddigi legfinomabb pitém lett.:)


Lássuk a receptet:
Hozzávalók egy kis tepsi adaghoz:
20dkg Up liszt
12,5 g Zeró cukor
10 dkg Rama
1 tojás
Negyed csomag sütőpor
Tejföl hogy a tészta gyurható legyen.

Az alapanyagokból egy nem tul kemény nem túl lágy tésztát gyúrúnk, ketté választjuk és kb fél cm vastag egyforma lapokat nyujtunk belőle. Az alsó lehet picit szélesebb. A két tészta közé elkészítjük az alma tölteléket következő képpen:

Kb. 7-8 kisebb almát meghámozunk, lereszeljük egy lábosba, ízesítjük fahéjjal, majd lassú tűzőn néha kevergetve megpároljuk. Mikor már barna és össze van esve ráöntjük a kivajazott tepsire rakott tésztára! A tésztát kicsit megszoktam szórni mester morzsával. Majd ráteszem a kinyújtott felső tésztát, néhányat szúrok rajta villával, és 180  fokon szép pirosra sütöm.:)

 Mindenkinek kellemes hetet kívánok, gyertek hozzám sokat a boltba.:)

Dia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése